Biežāk uzdotie jautājumi

    Tēmas:

    Par reģistrēšanos

    Par pieslēgšanos mājas lapai

    Par profilu

    Par zoli

    Zoles Darini

    Zolmaņu līgas istaba

    Turnīri

    Statistika/Sasniegumi

    Citi

     

    Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz sev interesējošu jautājumu, lūgums par to rakstīt uz e-pasta adresi: info@zolmaniem.lv.

     

     

    Par reģistrēšanos:

    1. Nevaru apstiprināt reģistrāciju, jo nesaņēmu apstiprinājuma e-pasta vēstuli uz savu e-pastu?

    Atbilde:

    Iespējams:

    • e-pasta vēstule ir saņemta, un jāpārbauda vai tā ir nonākusi „Mēstuļu” jeb „Spam” pastkastē;
    • pastkaste ir pārpildīta un nepieciešams atbrīvot papildus vietu, lai saņemtu apstiprinājuma e-pasta vēstuli;
    • ļoti daudzi lietotāji ir vienlaicīgi piereģistrējušies mājas lapā, un tāpēc ieteicams uzgaidīt 15 minūtes. Ja pēc 30 minūtēm, kopš piereģistrēšanās nav saņemts e-pasts ar lūgumu apstiprināt reģistrāciju, lūgums par to rakstīt uz e-pasta adresi: info@zolmaniem.lv.

     

    2. Kāpēc es nevaru ievadīt drošības kodu?

    Atbilde:

    Lai pareizi ievadītu drošības kodu, ir jālieto tikai latīņu alfabēta lielie un/vai mazie burti. Burti ir jāievada bez atstarpēm. Kodā netiek lietoti cipari.

    Uz sākumu

     

    Par pieslēgšanos mājas lapai:

    1. Kāpēc vairs nevaru pieslēgties mājas lapai?

    Atbilde:

    Iespējami vairāki varianti:

    • iespējams, ievadītā parole ir pareiza, bet nejaušības dēļ e-pasta adrese ir ievadīta nepareizi;
    • gadījusies kāda nejauša kļūme, šajā gadījumā ieteicams mēģināt pieslēgties mājas lapai atkārtoti pēc kāda laika;
    • notiek plānoti vai neplānoti darbi, šajā gadījumā, ja vēl nav, tad tuvākajā laikā tiks par to publicēta informācija ar tālākām norādēm, kad darbi varētu tikt pabeigti.

    Atkārtoti ieteicams mēģināt pieslēgties pēc mājas lapas atkārtotas ielādes jeb nospiežot taustiņu kombināciju „Ctrl”+”F5”. Ja pieslēgšanās problēmas joprojām pastāv un ir redzams, ka mājas lapā ir pieslēgušies citi lietotāji, iespējams, var palīdzēt tas, ja tiks iztīrīta kešatmiņa „Cache”.

    Gadījumā, ja pieslēgšanās problēmas joprojām pastāv, lūgums par to rakstīt uz e-pasta adresi: info@zolmaniem.lv.

     

    2. Ko darīt, ja aizmirsu paroli?

    Atbilde:

    Nospiest pogu „Aizmirsi paroli?” mājas lapas pirmajā logā un vadīties pēc norādēm.

     

    3. Ko darīt, ja aizmirsu reģistrēto e-pasta adresi?

    Atbilde:

    Šajā gadījumā lietotājam ieteicams sazināties ar ZOLMANIEM par tikšanos klātienē (līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu), lai varētu atrast un atgādināt reģistrētā profila e-pasta adresi un paroli vai arī reģistrēties mājas lapā no jauna.

    Uz sākumu

     

    Par profilu:

    1. Kā var nomainīt lietotāja profila bildi, e-pastu, paroli un citu informāciju?

    Atbilde:

    Nospiežot pogu „Labot”, kas atrodas pie Jūsu profila informācijas un tur varēsiet veikt visas izmaiņas saistībā ar savu profilu.

     

    2. Kā var izdzēst lietotāja profilu?

    Atbilde:

    Nospiežot pogu „Labot”, kas atrodas pie Jūsu profila informācijas un tur izvēloties iespēju izdzēst profilu.

     

    3. Kā var izdarīt tā, lai mans profils nebūtu redzams citiem mājas lapas lietotājiem?

    Atbilde:

    Katra lietotāja profils ir redzams visiem mājas lapas lietotājiem, vienīgais, ko citiem lietotājiem var nerādīt ir savs vecums (šo iespēju var izvēlēties reģistrējoties vai uzlikt pie profila informācijas).

     

    4. Vai ir iespēja atjaunot izdzēstu profilu?

    Tikai vienu reizi ir iespēja atjaunot izdzēsta lietotāja profilu. Šādā gadījumā lietotājam no tā mājas lapā reģistrētā e-pasta nepieciešams uzrakstīt vēstuli uz info@zolmaniem.lv ar lūgumu atjaunot lietotāja profilu.

    Uz sākumu

     

    Par zoli:

    1. Ko nozīmē burti pie spēļu filtriem?

    Atbilde:

    Spēļu veidu filtri: P = Zole ar pulēm; G = Zole ar galdiņu; PM = Zole ar pulēm un mazo zoli; GM = Zole ar galdiņu un mazo zoli; ML = Spēle tikai ar mazo zoli un lielo zoli; D = Zole ar draugiem; 4 = Zole četratā.

     

    2. Kas ir iespēja „Veiklā” pie spēles galda izveides?

    Atbilde:

    Šī iespēja piešķir laika limitu katra gājiena vai izvēles izdarīšanai 10 sekundes (arī turnīros opcija „Veiklā” piešķir 10 sekunžu laika limitu gājiena izdarīšanai), ja spēlētājs paceļ galdiņu, tad tam pienākas vēl 10 sekundes, lai noraktu kārtis. (Spēlētājiem, tiklīdz ir palikušas pēdējās 5 sekundes gājiena vai izvēles izdarīšanai, sānos parādās mazs pulkstenis, kas veic pēdējo 5 sekunžu atskaiti, līdz laiks izbeidzas vai tiek izdarīts gājiens).

     

    3. Kāda ir atšķirība starp Brīvo istabu un Zolmaņu līgas istabu?

    Atbilde:

    Brīvajā istabā visi mājas lapā reģistrētie lietotāji var spēlēt zoli bez maksas. Spēlētāji savā starpā spēlē bez likmes punktā, un tiem netiek uzskaitīta statistika par izspēlētajām partijām, iegūtajiem/zaudētajiem punktiem citiem kritērijiem. Kā arī netiek piešķirti sasniegumi un netiek attīstīts spēlētāja profila līmenis.

    Savukārt Zolmaņu līgas istabā visi mājas lapā reģistrētie lietotāji spēlē uz Zoles Dariniem (ZD), iepriekš savstarpēji nosakot ZD likmi punktā. Spēlējot šajā zoles istabā, spēlētājs attīsta sava profila zoles līmeni, kā arī iegūst dažādus sasniegumus, par kuriem saņem ZD bonusus. Katrs Zolmaņu līgas spēlētājs var apskatīt savu un citu spēlētāju statistiku, salīdzināt tās, kā arī atrast savu vietu reitingā. Par izcīnīto līderpozīciju kādā no reitingiem, spēlētāji tiek apbalvoti ar ZD bonusiem.

     

    4. Kas ir lielie punkti?

    Atbilde:

    Punkti, kas iegūti spēlējot turnīros no katras pilnībā izspēlētas kārtas un iegūto punktu apjoms ir atkarīgs no ieņemtās vietas pie zoles galda attiecīgajā kārtā.

     

    5. Kas ir mazie punkti?

    Atbilde:

    Punkti, kas iegūti/zaudēti pēc katras zoles partijas, kopsummā gan no turnīriem, gan vienkāršām spēlēm „Zolmaņu Līgas” istabā. Mazos punktus ir iespēja dzēst (izmantojot virtuālo iespēju – „Dzēst punktus”, šie punkti tiek atjaunoti līdz nullei).

     

    6. Kas notiek, ja es atslēdzos (spēlētājs pazūd/aiziet, zūd savienojums) no spēles?

    Atbilde:

    Ja spēlētājs atslēdzas no spēles, tad ir iespējami vairāki varianti:

    • ja partija nebija atklāta, tad spēlētājs par šo partiju pārējiem spēlētājiem samaksā pa diviem punktiem;
    • ja partija bija atklāta un spēlētājs bija mazais, tad šis spēlētājs lielajam par abiem mazajiem samaksā tik punktus, cik lielais iegūtu, uzvarot mazos bezstiķī;
    • ja partija bija atklāta un spēlētājs bija lielais, tad šis spēlētājs abiem mazajiem samaksā tik punktus, cik tie iegūtu, uzvarot lielo bezstiķī;
    • ja spēles galdam bija noteikts minimāli izspēlējamais partiju skaits, tad šis spēlētājs par visām atlikušajām partijām pārējiem spēlētājiem samaksā pa diviem punktiem par katru partiju.

    Brīdī, kad izjūk spēles galds kopējās pules tiek dzēstas un personīgās pules tiek norakstītas (par katru personīgo puli tās īpašnieks samaksā visiem pārējiem spēlētājiem katram pa vienam punktam).

     

    7. Kādēļ spēles laikā nav iespējams izmantot privāto tērzēšanu (čatu) un kas notiek ar jau atvērtajiem tērzēšanas logiem?

    Atbilde:

    Tie nav pieejami, lai netraucētu spēlei. Jau atvērtajos logos, sarunu biedri saņems paziņojumu par to, ka Jūs tobrīd spēlējat zoli un sarunu biedru paziņojumus saņemsiet pēc spēles.

    Uz sākumu

     

    8. Kādēļ es kā ceturtais spēlētājs nevaru apskatīties pēdējo stiķi?

    Atbilde:

    Pēc zoles noteikumiem ceturtais spēlētājs nepiedalās attiecīgās partijas izspēlē, līdz ar ko nav tiesīgs arī apskatīt pēdējo stiķi.

    Uz sākumu

     

    9. Kādēļ pēc galdiņa izspēles netiek parādītas galdā bijušās kārtis?

    Atbilde:

    Jo galdiņa izspēlē galdiņš nepiedalās un līdzīgi kā kopējās pules gadījumā tas netiek atklāts, lai neradītu priekšstatu par citu zolmaņu spēlēšanas stilu.

    Uz sākumu

     

    Zoles Darini:

    1. Kas ir Zoles Darini?

    Atbilde:

    Zoles Darini mājas lapā esošā virtuālā norēķinu vienība.

     

    2. Kā var iegūt Zoles Darinus?

    Atbilde:

    Zoles Darinus var iegūt bonusu veidā par sasniegumiem vai iegādāties sev ērtākajā veidā mājas lapas sadaļā „Papildināt kontu”.

     

    3. Kur un kādi ir Zoles Darinu iegādes noteikumi?

    Atbilde:

    Zoles Darinu iegādes noteikumi ir aprakstīti Distances līgumā, kas ir apskatāms mājas lapas sadaļā „Lietošanas noteikumi”.

     

    4. Kāpēc nesaņēmu iegādātos ZD?

    Ir vairāki iemesli, kāpēc var nesaņemt ZD:

    • pēc ZD iegādes ir obligāti jāatslēdzas no mājas lapas un pēc tam atkārtoti tai jāpieslēdzas;
    • maksājumu sistēmā un/vai mājas lapā ir radušās kādas neparedzētas problēmas, kā rezultātā ZD var tikt saņemti pēc nedaudz ilgāka laika;
    • iespējams, SMS bija norādīts nepareizs lietotāja kods, kā rezultātā iegādātais ZD daudzums tika piešķirts citam lietotām, šādā gadījumā turpmāk ieteicams kārtīgāk pārbaudīt ar SMS nosūtāmo informāciju.

     

    5. Kā iegūt Zoles Darinu bonusus?

    Atbilde:

    Uzaicinot draugus spēlēt zoli zolmaniem.lv mājas lapā.

    Iegūstot sasniegumus.

    Izcīnot līderpozīcijas kādā no spēlētāju statistiskām (dienas, nedēļas, ...).

     

    6. Kā uzaicināt draugu, kurš nav zolmaniem.lv?

    Atbilde:

    Uzaicinājumu draugam var nosūtīt no mājas lapas sadaļas „IELŪGUMI”.

     

    7. Cik liels ir draugu uzaicināšanas bonuss un kad to piešķir?

    Atbilde:

    Draugu uzaicināšanas bonuss ir 50’000 ZD un to ieskaita abiem spēlētājiem tiklīdz uzaicinātais draugs ir izspēlējis vai nu 300 partijas „Brīvajā” vai 100 partijas „Zolmaņu Līgas” istabā.

     

    8. Cik lielu bonusu piešķir par sasniegumu iegūšanu?

    Atbilde:

    Par pirmo sasniegumu lietotājam tiek piešķirts 20’000 ZD liels bonuss un par katru nākošo sasniegumu tiek piešķirts par 500 ZD vairāk (par otro sasniegumu 20’500 ZD, par trešo 21’000 ZD utt.).

     

    9. Cik lieli ir līderu bonusi?

    Atbilde:

    Atbilstošā laika posma līderiem pēc attiecīgajiem kritērijiem ZD bonusi tiek izmaksāti šādos apjomos:

     

    Uz sākumu

     

    Zolmaņu līga:

    1. Kā nosaka spēlētāja profila līmeni?

    Atbilde:

    To nosaka pēc izspēlētajām partijām un turnīros iegūtajiem lielajiem punktiem.

     

    2. Kādi ir noteikumi, lai spēlētu Zolmaņu līgā?

    Atbilde:

    Zolmaņu līgā pastāv šādi noteikumi:

     

    3. Kad tiek atskaitīta maksa par jaunas spēles uzsākšanu?

    Atbilde:

    Šī maksa tiek atskaitīta brīdī, kad sākas spēles pirmā partija.

     

    4. Kādēļ ir noteikts minimālais ZD daudzums kontā uzsākot spēli?

    Atbilde:

    Lai citi spēlētāji būtu pārliecināti, ka lielākā iespējamā zaudējuma gadījumā (zaudēta zole bezstiķī), spēlētājs varēs norēķināties par attiecīgo likmi punktā ar pārējiem spēlētājiem.

    Uz sākumu

     

    Turnīri:

    1. Vai turnīros tiek piemērota maksa par spēles uzsākšanu kā tas ir vienkārši spēlējot Zolmaņu līgas istabā?

    Atbilde:

    Turnīros maksa par spēles uzsākšanu netiek noteikta un to sedz turnīra dalības maksa.

     

    2. Kas ir Turnīru punkti?

    Atbilde:

    Par turnīru punktiem tiek uzskatīti turnīros iegūtie lielie punkti. Tie tiek iegūti par izcīnītām vietām pie spēles galda, izspēlējot turnīra kārtu.

    Uz sākumu

     

    Statistika/Sasniegumi:

    1. Ko nozīmē skaitlis iekavās statistikas sadaļās „Uzvarētas Lielās zoles” un „Uzvarētas Mazās zoles”?

    Atbilde:

    Skaitlis apzīmē spēlētāja zaudētās lielās un mazās zoles.

     

    2. Cik pavisam kopā ir sasniegumi?

    Atbilde:

    Šobrīd pavisam kopā ir 132 sasniegumi.

     

    3. Kas ir absolūtais sasniegums un kā to var pārspēt?

    Atbilde:

    Absolūtais sasniegums ir kādas sasniegumu kategorijas nenoteikts augstākais sasniegums, ko spēlētājs var iegūt, pārsniedzot pēdējo precīzi noteikto sasniegumu.

    Piemēram, sasniegumu kategorijas „Izspēlētās partijas vienā dienā” augstākais precīzi noteiktais sasniegums ir 1’000 izspēlētas partijas vienā dienā. Lietotājs, kurš izspēlēs 1’017 partijas vienas dienas laikā noteiks šīs kategorijas absolūto sasniegumu tieši 1’017 partijas. Šajā gadījumā lietotājam, kurš vēlas iegūt šīs kategorijas absolūto sasniegumu ir jāizspēlē vismaz 1’018 partijas vienas dienas laikā.

    Uz sākumu

     

    4. Kāpēc man nerāda tikko iegūtos sasniegumus?

    Atbilde:

    Iespējams tāpēc, ka visa informācija par iegūtajiem sasniegumiem tiek atjaunota reizi 20 minūtēs.

     

    5. Kādēļ mana statistika nav pareiza?

    Atbilde:

    Visa statistika tiek atjaunota reizi 20 minūtēs.

     

    Citi:

    1. Kā var iztīrīt kešatmiņu (Cache)?

    Atbilde:

    Lai iztīrītu kešatmiņu, vispirms jebkurā gadījumā nepieciešams aizvērt visus atvērtos attiecīgās pārlūkprogrammas logus un tālāk sekot katram pārlūkam paredzētajām norādēm:

    Google Chrome:

    Rīki ->Dzēst pārlūkošanas datus ->atķeksēt Iztīrīt kešatmiņu ->noklikšķināt uz Dzēst pārlūkošanas datus.

    Microsoft Windows vidē Mozilla FireFox:

    Rīki ->Dzēst neseno vēsturi ->atķeksēt kešatmiņu ->noklikšķināt uz Dzēst pārlūkošanas datus.

    Apple Macintosh OS X vidē Mozilla FireFox:

    Preferances (atverot FireFox izvēlni augšpusē) ->Konfidencialitāte ->Dzēst ->Kešatmiņa ->Dzēst privātos datus.

    Internet Explorer:

    Rīki ->Interneta iespējas (Internet options) ->Vispārīgi ->Pagaidu interneta faili ->Dzēst failus ->atķeksēt Izdzēst visu bezsaistes saturu ->Labi.

    Internet Explorer 7, 8 un 9:

    Rīki ->Interneta iespējas (Internet options) ->Vispārīgi ->Dzēst ->Pārlūkošanas vēsture ->Pagaidu interneta faili ->Dzēst failus ->Labi.

    Safari:

    Dzēst kešatmiņu (no pārlūka rīkjoslas) ->Notīrīt vēsturi.

    Opera:

    Rīki ->Iespējas ->Papildus -> Vēsture (kreisās puses rūtī) ->Dzēst tagad.

     

    2. Kā darīt, ja visa ekrānā redzamā informācija ir palielināta vai samazināta?

    Atbilde:

    Tas nozīmē, ka ir mainīta ekrāna tālummaiņa un to var mainīt:

    • turot nospiestu taustiņu „Ctrl” un palielinot tālummaiņu ar taustiņu „+” vai samazinot to ar taustiņu „-”;
    • turot nospiestu taustiņu „Ctrl” un palielinot tālummaiņu ar peles rullīša virzīšanu prom no sevis vai samazinot to virzot rullīti uz savu pusi.

     

    3. Ko darīt, lai nodzēstu automātiski saglabāto mājas lapas pieslēgšanās paroli?

    Atbilde:

    Mājas lapas pieslēgšanās parole ir saglabāta lietotās interneta pārlūkprogrammas iestatījumos un, lai to izdzēstu, lūgums sekot zemāk aprakstītajām norādēm:

    Google Chrome:

    Augšējā labajā stūrī jānospiež uz ikonas (Customize and control Google Chrome) ->Settings ->lapas apakšā jānospiež „Show advanced settings” ->Passwords and forms sadaļā jānospiež „Manage saved passwords” ->ar kursoru jāuzbrauc uz paroles un jānospiež „x”, kas parādās labajā pusē.

    Microsoft Windows vidē Mozilla FireFox:

    Tools ->Options ->Privacy ->Remember passwords jānoņem ķeksītis, lai vairāk nesaglabātu paroli ->jānospiež „Clear”, lai izdzēstu visas uz attiecīgo brīdi saglabātās paroles (lai izdzēstu kādu konkrētu paroli, tad jānospiež „View saved passwords” un jāizvēlas attiecīgā parole).

    Microsoft Windows vidē Internet Explorer 7, 8 un 9:

    Tools menu ->Internet Options ->General ->jānospiež „Delete” (zem Browsing history) ->jāatķeksē „Form Data” ->jānospiež „Delete”.

     

    4. Kā var uztaisīt ekrānšāviņu (PrintScreen)?

    Atbilde:

    Microsoft Windows vidē:

    1. Redzot vajadzīgo ekrāna skatu, ir jānospiež uz tastatūras taustiņš „PrScn” jeb „Print Screen”.
    2. Atveriet programmu Paint un ar taustiņu kombināciju „Ctrl”+ „v” iekopējiet tajā uzņemto ekrānšāviņu.
    3. Saglabājiet bildi un, sūtot ziņojumu, šo failu var pievienot klāt.

    Apple Macintosh OS X vidē:

    1. Redzot vajadzīgo ekrāna skatu, ir jānospiež uz tastatūras taustiņu kombinācija (Command) Key + Shift + 3.
    2. Ekrānšāviņš automātiski tiek saglabāts failā uz Desktop un, sūtot ziņojumu, šo failu var pievienot klāt.

    Uz sākumu